مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 03:462020-04-29فرهنگي

حوزه تمدنی خلیج فارس گستره وسیعی دارد


رضا کمالی زرکانی روز چهارشنبه ضمن تبریک فرا رسیدن 10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس به همه مردم ایران به ویژه هرمزگانی ها افزود: خلیج فارس در قلب هرمزگانی ها جا دارد.

وی افزود : خلیج فارس و تمدن متاثر از آن طی سالیان اخیر که مطالعات و پژوهش های بیشتری در خصوص آن انجام شد ، شناخته تر گردید و این مشترکات باعث افزایش آگاهی مردم جهان از تاثیرات خلیج فارس بر جوامع مختلف شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خیج فارس اشاره کرد و بیان داشت : هرمزگان به عنوان مدافع اصلی هویت خلیج فارس در جهت مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اقدام به راه اندازی جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس کرد که 9 دوره آن با تولید محتواهای مناسب و با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.

کمالی زرکانی اضافه کرد: امسال نیز جشنواره ها ، جشن های مردمی و رویدادهای مختلفی به مناسبت روز ملی خلیج فارس در نظر گرفته شد که با توجه به پروتکل ستاد مبارزه با بیماری کرونا و ابلاغ وزارتخانه مبنی بر تعطیلی کلیه مراکز فرهنگی – هنری و لغو تمامی جشنواره ها برای حفظ سلامت مردم، هرمزگان نیز مستثنی از این امر نبود و در زمان مناسب برنامه های مرتبط با روز ملی خلیج فارس برگزارخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه تمدنی خلیج فارس گستره وسیعی دارد

حوزه تمدنی خلیج فارس گستره وسیعی دارد