مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 03:462020-04-29سياسي

نیازمندان ابرکوه 700 بسته معیشتی دریافت کردند


سیدجلال حسینی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارکرد: تعدادی از این بسته ها توسط مراکز نیکوکاری بین خانواده های نیازمند توزیع شد و تعدادی هم با مراجعه مددجویان به کمیته امداد تحویل آنها شد.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ابرکوه با قدردانی از اقشار مختلف مردم و خیران منطقه خاطرنشان کرد: با شیوع کرونا تعدادی از شهروندان با مسایل و مشکلات سخت اقتصادی و معیشتی روبرو شدند و افراد خیر با کمک های نقدی و جنسی نیازمندان را کمک کنند.

کمک یک میلیارد ریالی خیران بخش بهمن به نیازمندان همچنین امام جمعه و فرمانده قرارگاه رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مومنانه بخش بهمن ابرکوه گفت : مرحله نخست رزمایش امروز از محل آستان مقدس امامزادگان سید احمد و سید محمود (ع) شهر مهردشت آغاز شد.

حجت الاسلام رضا علیزاده در حاشیه اجرای این رزمایش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فرارسیدن ماه رمضان ، افزود: 700 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد ریال در مرحله نخست رزمایش کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهر مهردشت با اشاره به مشارکت مردم این بخش در رزمایش یادشده ، تصریح کرد: توزیع این کمک ها در پی عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از نیازمندان و محرومان در ماه رمضان و همچنین افراد آسیب دیده به واسطه شیوع کرونا ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمندان ابرکوه 700 بسته معیشتی دریافت کردند

نیازمندان ابرکوه 700 بسته معیشتی دریافت کردند