مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 04:402020-04-29اقتصادي

افتتاح پروژه های عمرانی قرچک برای یکهزار نفر اشتغال ایجاد می کند


افتتاح پروژه های عمرانی قرچک برای یکهزار نفر اسشتغال ایجاد می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهمن خطیبی صبح چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران که با حضور حشمت الله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران در فرمانداری قرچک برگزار شد اظهار داشت: تا پایان سال 99 پروژه های مختلفی در حوزه عمرانی، صنعت و کشاورزی در قرچک افتتاح خواهد شد که برای بیش از 1000 نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می کند.

خطیبی افزود: به استناد سند توسعه شهرستان، احداث دهکده سفال و بوم گردی، بورس مصالح ساختمانی و تغییر الگوی کشت و آبیاری از جمله پیشران های توسعه منطقه محسوب می شوند.

وی بیان کرد: ساماندهی سه لکه صنفی صنعتی کارا، حسنک و صالح آباد از سال گذشته با جدیت در دستور کار قرار گرفته و همچنین از جمله مشکلات و کاستی های شهرک صنعتی قرچک نیز مشکلات اسناد مالکیتی، راه دسترسی، اجرای تصفیه خانه و تأمین زیرساخت های اساسی دیگر است که امیدواریم در سال جهش تولید به نتایج خوبی در این خصوص برسیم.

فرماندار قرچک بیان داشت: لیست واحدهایی که بر اثر کرونا دچار آسیب شده اند احصا شده تا با استفاده از تمهیدات و راهکارهایی که دولت اندیشیده و همچنین حمایت های استانی و همت مضاعف مسئولان شهرستانی از مشکلات آنها کاسته شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های عمرانی قرچک برای یکهزار نفر اشتغال ایجاد می کند

افتتاح پروژه های عمرانی قرچک برای یکهزار نفر اشتغال ایجاد می کند