مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 04:502020-04-29سياسي

دفتر رسمی «برندینگ» در ایران آغاز به کار کرد


دفتر رسمی برندینگ (خدمات مشاوره ای تجاری سازی مالکیت معنوی در ایران) طی مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رییس سازمان ثبت اسناد واملاک آغاز به کار کرد.

- دفتر رسمی برندینگ (خدمات مشاوره ای تجاری سازی مالکیت معنوی در ایران) طی مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رییس سازمان ثبت اسناد واملاک آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دفتر رسمی برندینگ (خدمات مشاوره ای تجاری سازی مالکیت معنوی در ایران) طی مراسمی به صورت ویدئو کنفرانس و با حضور رییس سازمان ثبت اسناد واملاک آغاز بکار کرد.

ذبیح الله خداییان معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در این مراسم با گرامیداشت روز جهانی مالکیت معنوی(IP DAY ) ضمن تشکر و قدردانی از تلاش های اعضای سازمان جهانی مالکیت معنوی خصوصاً آقای دکتر گری در کمک به توسعه و ارتقای IP در کشورهای عضو، آقای آنگ معاون دفتر منطقه ای آسیا و اقیانوسیه وایپو، آقای اصفهانی نژاد مشاور دفتر منطقه ای آسیا و اقیانوسیه و آقای زانتی مشاور پروژه توانمند سازی محیط نوآوری (EIE )در ایران، این روز را از سوی سازمان ثبت اسناد و املاک به عنوان متولی امر مالکیت معنوی در کشورمان به مقامات سازمان جهانی مالکیت معنوی، اعضای دفتر برندینگ، همکاران ثبتی ،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر رسمی «برندینگ» در ایران آغاز به کار کرد

دفتر رسمی «برندینگ» در ایران آغاز به کار کرد