مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 05:102020-04-29سياسي

توزیع 8200 غذای گرم و سبد کالا بین مددجویان اردبیلی


مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: با کمک خیران و حامیان استان اردبیل بیش از 8 هزار و 200 غذای گرم و سبدکالا در بین مددجویان توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین دشتی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع بیش از 8 هزار و 200 غذای گرم و سبد کالا در بین مددجویان تحت حمایت و افراد نیازمند استان اردبیل در قالب طرح اطعام مهدوی گفت: در چهار روز گذشته از ماه مبارک رمضان شاهد کمک های بیشمار نیکوکاران اردبیلی هستیم، که این امر موجب شده است بخشی از نیازهای اساسی اقشار آسیب پذیر جامعه برطرف شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون بیش از 5 هزار و 100 پرس غذای گرم میان خانوار تحت حمایت و نیازمندان اردبیلی توزیع شده است، افزود: تاکنون 3 هزار و 100 سبد کالا با اولویت مددجویان ساکن در مناطق محروم توزیع شده که این امر نقش بسزایی در تأمین اقلام ضروری خانوار بی بضاعت جامعه داشته است.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان، ماه نیکوکاری است تا مردم بیش از پیش به فکر فقرا و محرومان جامعه بوده و با کمک های خود شادی بخش دل های آن ها باشند، بیان کرد: از فرصت مناسب ماه مبارک رمضان باید به خوبی بهره ببریم و هر چقدر می توانیم به ایتام و مددجویان کمک کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 8200 غذای گرم و سبد کالا بین مددجویان اردبیلی

توزیع 8200 غذای گرم و سبد کالا بین مددجویان اردبیلی