مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 05:162020-04-29دانش

مشارکت 70 درصدی دانشجویان دانشگاه آزاد زنجان در کلاس های برخط


دکتر علیرضا فیروزفر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میزان مشارکت دانشجویان در کلاس های مجازی برخی واحدها بالای 85 درصد نیز ثبت شده است.

وی ادامه داد: با در نظر گرفتن شرایط پیش آمده 2 سناریو برای برگزاری امتحانات پیش روی دانشگاه است، سناریوی اول این است که بیماری فروکش کند که در این صورت امتحانات مطابق گذشته به صورت حضوری برگزار می شود و اگر این اتفاق نیفتد باید دانشگاه، دانشجویان و اساتید تجربه نوین برگزاری امتحان در بستر آموزش برخط را تجربه کنند.

رییس دانشگاه آزاد استان زنجان با اشاره به وضعیت دانشگاه ها و آموزش در دوران شیوع کرونا، اظهار داشت: از اسفند سال گذشته که بحث کرونا جدی شد تغییرات خیلی زیاد و جدی در تمامی سیستم ها و فرایندهای دنیا و کشورمان ایجاد و سیستم دانشگاهی ما دچار تحول خیلی اساسی شد و از همان روزهای اول با توجه به رشد آمار و پیش بینی ها مشخص بود که حرکت به سمت ارائه آموزش های برخط از ملزومات زمان حاضر است.

دکتر فیروزفر افزود: در دانشگاه آزاد استان زنجان برای مدیریت و نظارت بر آموزش های برخط فعالیت های گسترده ای از ابتدای طرح این موضوع و در ادامه در ایام تعطیلات نوروزی اتفاق افتاد و طراحی سیستم های ارتباط با دانشجویان و اساتید با دانشگاه و ارتباط دانشجو و استاد و سامانه های رسیدگی و نظار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 70 درصدی دانشجویان دانشگاه آزاد زنجان در کلاس های برخط

مشارکت 70 درصدی دانشجویان دانشگاه آزاد زنجان در کلاس های برخط