مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-04-29سياسي

ارائه آخرین وضعیت انتقال مشاغل آلاینده توسط شهرداری شیراز


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز با اشاره به بررسی وضعیت کارخانه ها و مشاغل آلاینده شهر، گفت: شهرداری مکلف است آخرین وضعیت جابه جایی مشاغل آلاینده را به شورا گزارش دهد.

- ایسنا/فارس رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر شیراز با اشاره به بررسی وضعیت کارخانه ها و مشاغل آلاینده شهر، گفت: شهرداری مکلف است آخرین وضعیت جابه جایی مشاغل آلاینده را به شورا گزارش دهد.

علی ناصری با اشاره به یکصد و هجدهمین جلسه این کمیسیون که به بررسی دستورالعمل اجرایی بندهای 18، 19 ، 20 و 21 ماده 80 قانون تشکیلات، وظایف و انتخاب شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران اختصاص داشت، اجرای بند 20 ماده 55 قانون شهرداری و تبصره 3 بند 15 تصویب نامه برنامه کاهش آلودگی هوا در هشت کلان شهر بزرگ کشور را یادآور شد و شهرداری را موظف دانست ضمن هماهنگی با استانداری و سازمان های صنعت، معدن و تجارت و حفاظت محیط زیست استان نتیجه اقدامات انجام گرفته در خصوص انتقال کارخانه های روغن نباتی، پشم شیشه، سیمان فارس، لاستیک سازی و نشاسته سازی را اعلام کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شورای شیراز، ناصری با اشاره به این مهم که تصمیم فوق در خصوص سایر واحدهای آلاینده نیز صدق می کند، عنوان کرد: بر این اساس ، شهرداری باید با اولویت آخرین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه آخرین وضعیت انتقال مشاغل آلاینده توسط شهرداری شیراز

ارائه آخرین وضعیت انتقال مشاغل آلاینده توسط شهرداری شیراز