مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 05:202020-04-29پزشكي

مسمومیت 205 البرزی بر اثر مصرف الکل/44 نفر جانباختند


رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز با بیان اینکه 205 نفر البرزی بر اثر مصرف الکل تقلبی دچار مسمومیت شدید شدند، گفت: در میان 44 نفر جان خود را از دست دادند.

- مهرداد بابایی، رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: شمار جانباختگان مصرف الکل تقلبی دراستان البرز به 44 نفر افزایش یافت.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا ویروس تا کنون بیش از 205 نفر البرزی بر اثر مصرف الکل تقلبی روانه بیمارستان شده است، افزود: مسمومیت منجر به بستری شدن افراد و گذراندن طول درمان شد.

رییس مرکز فوریت های پزشکی استان البرز اظهار کرد: با وجود توصیه های پزشکی درخصوص پرهیز از رفتارهای خطرناک، متاسفانه برخی به تبعیت از تبلیغات افراد شیاد در فضای مجازی به مصرف الکل یا استفاده از موادضدعفونی کننده خطرناک برای مقابله به کرونا روی آوردند که سبب خطرات جانی شد.

بابایی از مردم خواست به توصیه های پزشکی برای مقابله با کرونا که از طریق رسانه های رسمی اعلام می شود، توجه کنند ضمن آنکه بهترین راه پیشگیری از ابتلا به کرونا رعایت فاصله اجتماعی، شستشوی مرتب دست ها و استفاده از ماسک و دستکش در زمان ارتباط با محیط بیرون از خانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت 205 البرزی بر اثر مصرف الکل/44 نفر جانباختند

مسمومیت 205 البرزی بر اثر مصرف الکل/44 نفر جانباختند