مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 06:352020-04-29اقتصادي

توزیع شکر و برنج تنظیم بازار در خاش


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش سیستان و بلوچستان گفت: کار توزیع شکر و برنج تنظیم بازار با هدف تامین نیازهای اساسی شهروندان این شهرستان در ماه مبارک رمضان از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش سیستان و بلوچستان گفت: کار توزیع شکر و برنج تنظیم بازار با هدف تامین نیازهای اساسی شهروندان این شهرستان در ماه مبارک رمضان از روز گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

مهدی اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا افزود: در این مرحله 111 تن شکر با قیمت 4800 تومانی در هر کیلو و 111 تن برنج با قیمت 77 هزار تومان در کیسه ده کیلوگرمی توزیع شده است.

وی بیان کرد: این کالاها در فروشگاه های افق کوروش، عشایری، تعاون روستایی (خیابان رودکی)، شهداد ریگی(خیابان مراد ریگی) و آقای حسین زهی (آزادی 40) برای توزیع برنج و شکر تعیین شده اند.

اسماعیلی بیان کرد: از این میزان سهمیه برنج پانزده تن در حوزه شهرستان تفتان توزیع شده است.

مدیر اداره صمت خاش اظهار داشت: 1200تن گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلو 12 هزار تومان نیز در فروشگاه تعاون روستایی توزیع شده است.

وی گفت: این میزان سهمیه برنج و شکر کفاف 47 هزار خانوار خاشی را نمی دهد و جمعیت اندکی می توانند برای خود کالا خریداری و نیازهای خانوار خود را تامین کنند، بنابراین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع شکر و برنج تنظیم بازار در خاش

توزیع شکر و برنج تنظیم بازار در خاش