مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 06:462020-04-29سياسي

برگزاری رزمایش کمک مومنانه توسط منطقه سوم دریایی سپاه


معاون هماهنگ کننده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه گفت: تعداد 500 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد ریال طی برگزاری رزمایش کمک مومنانه در شهرستان بندرماهشهر تهیه شده و امروز در بین نیازمندان و محرومین توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرماهشهر، محمد شریف شیرعلی معاون هماهنگ کننده منطقه سوم نیروی دریایی سپاه صبح امروز در آیین برگزاری رزمایش کمک مومنانه در بندرماهشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ییرو امر مقام معظم رهبری در ماه شعبان برای برگزاری رزمایش کمک مومنانه نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در منطقه سوم دریایی امام حسین (ع) نیز کارکنان و خیرین اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی در سطح شهرستان بندرماهشهر کردند.

وی افزود: در این رزمایش تعداد 500 بسته معیشتی اقلام غذایی، هر کدام به ارزش 2 میلیون ریال تهیه و تامین شد، مجموع بسته های تهیه شده به ارزش یک میلیارد ریال، امروز با رمز مبارک یا صاحب الزمان توسط پاسداران و مسئولین در بین نیازمندان و اقشار آسیب پذیر در نتیجه شیوع بیماری کرونا توزیع می شود.

حجت السلام سید عبدالرضا هاشمی در ادامه این مراسم از ادامه این رزمایش در بندرماهشهر خبرداد و گفت: رزمایش کمک مومنانه، رزمایش بسیار بزرگی است که بدون شک برای رفع نیاز محرومین و نیازمندان در طول سال و سال های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش کمک مومنانه توسط منطقه سوم دریایی سپاه

برگزاری رزمایش کمک مومنانه توسط منطقه سوم دریایی سپاه