مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 06:462020-04-29اقتصادي

صادرات 83 میلیون دلار کالا از چهارمحال و بختیاری


مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعا در سال گذشته83 میلیون دلار کالا تولیدی از استان و سایر گمرکات به وزن616 هزار تن صادر شده است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعا در سال گذشته83 میلیون دلار کالا تولیدی از استان و سایر گمرکات به وزن616 هزار تن صادر شده است.

اسماعیل الله دادی 10 اردیبهشت ماه در جلسه توسعه صادرات غیرنفتی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال گذشته حدود 46 میلیون دلار کالا به ارزش 460 هزار تن از کمرگ استان به خارج از کشور صادر شده است، اظهار کرد: در سال گذشته با کاهش نزدیک به 37 درصدی صادرات از استان مواجه بودیم.

مدیرکل گمرک چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مجموعا در سال گذشته 83 میلیون دلار کالا تولیدی از استان و سایر گمرکات به وزن616 هزار تن صادر شده است که بیش ترین بخش مربوط به صنایع تولیدی کارخانه سیمان است.

وی با تأکید بر اینکه ظرفیت صادرات از گمرک چهارمحال و بختیاری 100 میلیون دلار است، خاطرنشان کرد: عمده بادام تولیدی از استان از سایر گمرکات کشور و به نام سایر افراد صادر می شود، در حال حاضر عمده محصولات صادراتی استان شامل خوراک آبزیان، بادام، کاشی و سرامیک، لوازم خانگی، ورق خودرو و محصولات پلاستیکی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات 83 میلیون دلار کالا از چهارمحال و بختیاری

صادرات 83 میلیون دلار کالا از چهارمحال و بختیاری