مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 06:462020-04-29سياسي

رزمایش کمک های مومنانه اردبیلی ها برگزار شد


همزمان با ماه مبارک رمضان و در دستگیری از نیازمندان نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه اهالی استان اردبیل و خیرین برگزار شد.

- ایسنا/اردبیل همزمان با ماه مبارک رمضان و در دستگیری از نیازمندان نخستین مرحله رزمایش کمک مومنانه اهالی استان اردبیل و خیرین برگزار شد.

امروز 10 اردیبهشت در این رزمایش که در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل برگزار شد، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان و در تاسی به سیره امیرالمومنین علی(ع) آحاد مختلف مردم به ویژه خیرین و نیکوکاران پای کار آمدند تا در این شرایط سخت اقتصادی کمک کار نیازمندان و محرومان باشند.

سردار جلیل بابازاده خاطرنشان کرد: در نخستین مرحله جمع آوری کمک های مومنانه اهالی استان در دستگیری از فقرا و نیازمندان با همت سپاه حضرت عباس(ع) و پایگاه های بسیج بیش از 15 هزار بسته موادغذایی و مایحتاج ضروری مردم تهیه و توزیع می شود.

وی تصریح کرد: این رزمایش در سه مرحله برگزار می شود که مرحله بعدی آن همزمان با نیمه رمضان سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت برگزار خواهد شد که در آن مرحله نیز 15 هزار بسته مواد غذایی توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مرحله سوم این رزمایش نیز در آستانه عید سعید فطر برگزار خواهد شد تا کمک های جمع آوری شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش کمک های مومنانه اردبیلی ها برگزار شد

رزمایش کمک های مومنانه اردبیلی ها برگزار شد