مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 07:002020-04-29فرهنگي

درمانی به نامِ «نقد»


مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان معتقد است که اگر در عالم هنر رودربایستی ها کنار برود و فضای نقد و گفتگو باز شود، حال هنر هم خوب می شود.

- ایسنا/اصفهان مدیر موزه هنرهای معاصر اصفهان معتقد است که اگر در عالم هنر رودربایستی ها کنار برود و فضای نقد و گفتگو باز شود، حال هنر هم خوب می شود.

مهدی تمیزی که این روزها چراغ موزه هنرهای معاصر اصفهان را در فضای مجازی روشن نگه داشته، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: همان گونه که اهالی فرهنگ می دانند به دلیل زیبایی اصفهان در ماه اردیبهشت و همچنین بزرگداشت شیخ بهایی، این ایام شاهد برپایی هفته فرهنگی اصفهان بودیم و موزه هنرهای معاصر اصفهان نیز طی دو سال اخیر همراه با سایر مراکز هنری، برنامه هایی را برای گرامیداشت این هفته تدارک دیده بود، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، کوشید تا این برنامه ها رویکرد مجازی داشته باشد.

وی با اشاره به این برنامه ها ادامه داد: علاوه بر موشن گرافی هایی که برای تعریف هنر از دیدگاه های مختلف توسط موزه منتشر شد و اکنون نیز قابل دسترسی است، یک اثر از آثار ارزشمند گنجینه موزه هنرهای معاصر اصفهان نیز به همراه تصویری از خالق آن و اطلاعاتی مختصر درباره اثر و هنرمند، هر روز ساعت 18 در تلگرام، واتس اپ و اینستاگرام موزه هنرهای معاصر اصفهان و سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درمانی به نامِ «نقد»

درمانی به نامِ «نقد»