مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 07:062020-04-29اقتصادي

بازرسی از نانوایی های استان سمنان 15 درصد افزایش داشت


مهدی یحیایی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه کارگروه خرید گندم استان سمنان افزود: 13 هزار و 187 مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان سمنان سال گذشته در راستای اهداف و مصوبات کارگروه و به منظور نظارت ویژه بر کیفیت و کمیت نان های تولیدی انجام شد.

وی اظهار داشت: 832 فقره پرونده تخلف با عناوینی مانند کم فروشی، رعایت نکردن ساعات کاری و عرضه خارج از شبکه آرد تشکیل شده است.

یحیایی ارزش ریالی این تعداد پرونده را بیش از 24 میلیارد و 400 میلیون ریال اعلام و اضافه کرد: این پرونده ها برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان ادامه داد: ارتقاء کیفیت نان و برگزاری گشت های مشترک بازرسی از مهمترین مصوبات و اهداف کارگروه آرد و نان استان است.

وی ابراز داشت: به منظور بهبود کیفیت نان های تولیدی استان سمنان سال گذشته یک هزار و 895 نفر ساعت از متصدیان واحدهای خبازی آموزش های لازم را دیدند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: عملکرد واحدهای نانوایی به صورت ماهانه از حیث کمیت، کیفیت، قیمت و نصب نرخنامه و تعداد شکایت های مردمی مورد بررسی قرار می گیرد که در ارزیابی صورت گرفته در فروردین امسال استان سمنان با 3 مورد شکایت مردمی از نانوایی ها، جایگاه برتر در کشور در ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازرسی از نانوایی های استان سمنان 15 درصد افزایش داشت

بازرسی از نانوایی های استان سمنان 15 درصد افزایش داشت