مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 07:102020-04-29اقتصادي

ادامه چاره جویی های UNWTO برای خروج گردشگری از بحران


اقیانوسیه (UNWTO) با محوریت مدیریت صنعت گردشگری در شرایط کرونا و پساکرونا با حضور 11 کشور از جمله ایران برگزار شد.

- وبینار منطقه آسیا - اقیانوسیه (UNWTO) با محوریت مدیریت صنعت گردشگری در شرایط کرونا و پساکرونا با حضور 11 کشور از جمله ایران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با توجه به همه گیری بی سابقه covid- 19 و ضرورت اتخاذ کلیه ابزارهای لازم مدیریتی برای بکارگیری استراتژی موثر ارتباطات بحران برای تسریع در بهبود صنعت گردشگری در سطح جهانی و منطقه ای، وبینار منطقه آسیا ـ اقیانوسیه UNWTO را با موضوع بحران برقراری ارتباط؛ در دوران کرونا و پساکرونا را برگزار کرد.

این وبینار به میزبانی مارسلو ریسی ، مدیر ارتباطات سازمان جهانی جهانگردی و هری هوانگ ، معاون مدیر گروه منطقه ای آسیا و اقیانوسیه و نیز با حضور تعدادی از کارشناسان ارشد و معاونان حوزه بازاریابی و تبلیغات گردشگری و دفتر برنامه ریزی معاونت گردشگری وزارت، برگزار شد.

در این نشست مجازی به موضوعاتی چون بازنگری در بازار هدف با توجه به تغییرات به وجود آمده در تقاضا و عرضه، تاکید بر حفظ ارزش برند، شناخت دوباره رفتارهایی که در گردشگران پدید آمده است، آموزش کارکنان و دست اندرکاران برای ایج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه چاره جویی های UNWTO برای خروج گردشگری از بحران

ادامه چاره جویی های UNWTO برای خروج گردشگری از بحران