مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 07:402020-04-29سياسي

فعالیت های پیشگیرانه گسترش بیماری کرونا در روستای کره بند تشدیدشد


رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: فعالیت های پیشگیرانه در راستای جلوگیری از انتشار بیماری کرونا در روستای کره بند از توابع شهرستان بوشهر تقویت و تشدید شد.

- حسن فخرایی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به محض اطلاع از نتایج مثبت چند نفر از اهالی روستای کره بند جلسه ای در ستاد مرکز بهداشت شهرستان باهدف تقویت و تشدید فعالیت های پیشگیرانه تشکیل شد.

وی تصریح کرد: این فعالیت ها از ابتدای سال با هماهنگی پرسنل خدوم مرکز خدمات جامع سلامت کره بند، شورای اسلامی، حوزه مقاومت بسیج و دهیاری در روستای کره بند در حال انجام بود که مقرر شد کلیه فعالیت های انجام شده هم زمان با اجرای فاز دوم غربالگری بیماری کووید 19 در کره بند مجدداً با نظارت ستاد مرکز بهداشت شهرستان بوشهر تشدید شود.

این مقام مسئول بیان کرد: این طرح باهدف قطع زنجیره انتقال و پیشگیری از شیوع کانون های جدید بیماری از اول اردیبهشت ماه در شهرستان بوشهر به مرحله اجرا درآمده است.

فخرایی افزود: اولین اقدام مرکز بهداشت شهرستان بوشهر مطابق پروتکل، تشکیل تیم مراقبت، مراجعه به درب منزل بیماران شناسایی شده، بررسی وضعیت و علائم بیماری و تکمیل فرم های اپیدمیولوژیکی بود، به نحوی که کلیه افراد در معرض تماس در 14 روز گذشته موردبررسی قرار می گیرند و آموزش های لازم در مورد نحوه گندز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های پیشگیرانه گسترش بیماری کرونا در روستای کره بند تشدیدشد

فعالیت های پیشگیرانه گسترش بیماری کرونا در روستای کره بند تشدیدشد