مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 07:402020-04-29ورزشي

واحدی: سلامتی آینده سازان کشتی مهمترین اولویت ماست


سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نونهالان گفت: طرح های بسیار خوبی برای رده ی سنی نونهالان داشتیم اما شیوع ویرس کرونا برنامه های ما را بهم ریخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، مسعود واحدی درباره نگاه فدراسیون به رده های پایه اظهار داشت: فدراسیون نگاه بسیار مثبتی بر روی رده های سنی پایه دارد و به منظور شناسایی استعدادها و پشتوانه ها در کشتی کشور، طرح ها و برنامه های بسیار خوبی را در دست اقدام داشتیم که متأسفانه به دلیل شیوع ویروس کرونا از اجرای آن بازماندیم.

وی افزود: پس از اینکه رقابت های بین المللی جام کودک را در آذرماه سال گذشته در شهر قزوین برگزار کردیم، برای اینکه بتوانیم کارهای پشتوانه سازی را در این رده ی سنی انجام دهیم اردوهای کوتاه مدت بسترسازی فنی، فرهنگی و تفریحی را در دستور کار قرار دادیم که اولین اردوی ما نیز اوایل بهمن ماه به مدت 4 روز در خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار شد.

واحدی درمورد حضور حسن یزدانی در اردوهای نونهالان گفت: در این اردو ضمن انجام کارهای فنی، کارهای فرهنگی و تفریحی نیز در دستور کار قرار داشت و ما تست های آمادگی جسمانی، روانشناسی و ترکیب بدنی را انجام دادیم ضمن اینکه یک کلاس تغذیه نیز برای مربیان برگزار کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدی: سلامتی آینده سازان کشتی مهمترین اولویت ماست

واحدی: سلامتی آینده سازان کشتی مهمترین اولویت ماست