مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 07:452020-04-29ورزشي

برنامه های گرامیداشت شهید مرتضوی زاده با نگاه ملی تدوین شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، محمدصادق بصیری روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی دومین یادواره شهدای ادارات و دستگاه های اجرایی استان کرمان، گرامیداشت شهید حسین مرتضوی زاده افزود: باتوجه به انتخاب شهید مرتضوی زاده به عنوان شهید شاخص بسیج کارمندان در سطح کشور، باید ابعاد مختلف زندگی این شهید با تولیدات فاخر به جامعه معرفی شود.

وی با اشاره به زندگی نامه شهید مرتضوی زاده مدیرکل وقت سیاسی و امنیتی استانداری کرمان، تصریح کرد: در تهیه مستند و کتاب از زندگی نامه این شهید باید به گونه ای عمل شود که این شهید به عنوان الگوی کارمندان ادارات معرفی گردد.

رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه ثاراالله استان کرمان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مردم از کارمندان ادارات خدمت بی منت و خالصانه را انتظار دارند، اظهار داشت: 500 شهید کارمند در استان کرمان وجود دارد که از این تعداد 121 شهید مربوط به شهر کرمان هستند و شهید مرتضوی زاده به عنوان شهید شاخص بسیج کارمندان کشور در سال جاری انتخاب شده است.

سرهنگ جلالی با اشاره به مهمترین برنامه های دومین یادواره شهدای ادارات و دستگاه های اجرایی استان با محوریت گرامیداشت شهید حسین مرتضوی زاده تصریح کرد: تهیه مستند و کتاب از زندگی نامه این شهید، طراحی و اجرای تندیس و سردیس شهید مرتضوی زاده، برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های گرامیداشت شهید مرتضوی زاده با نگاه ملی تدوین شود

برنامه های گرامیداشت شهید مرتضوی زاده با نگاه ملی تدوین شود