مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 07:452020-04-29بين الملل

ضرورت انتقال تجربیات در مقابله با کرونا/ فشار بر مسلمانان محکوم است


رییس جمهور در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر پاکستان خواستار توسعه و تعمیق روابط و مناسبات دو کشور شد و بر ضرورت اشتراک و انتقال تجربیات، دانش و تکنولوزی یکدیگر برای مقابله با کرونا تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهور و نخست وزیر پاکستان روز (چهارشنبه) در یک گفتگوی تلفنی خواستار توسعه و تعمیق روابط و مناسبات دو کشور شده و بر ضرورت اشتراک و انتقال تجربیات، دانش و تکنولوزی یکدیگر برای مقابله و مهار ویروس کرونا تاکید کردند.

دو طرف در این تماس تلفنی همچنین ضرورت فعال شدن دوباره مرزها و بازارچه های مرزی و تقویت ارتباطات تجاری با رعایت دستورالعمل های بهداشتی را مورد تاکید قرار دادند.

رییس جمهور ایران و نخست وزیر پاکستان در ادامه این گفتگوی تلفنی هرگونه تبعیض و اعمال فشار علیه مسلمانان را محکوم کرده و حمایت خود را در این زمینه اعلام کردند.

روحانی در این تماس تلفنی با قدردانی از مواضع پاکستان درخصوص مخالفت با تحریم های غیرقانونی آمریکا علیه ایران، ابراز امیدواری کرد که دو کشور روابط تجاری و اقتصادی خود را بیش از پیش توسعه دهند.

وی بازگشایی بازارچه های مرزی دو کشور با رعایت کامل دستورالعمل های پزشکی را موجب توسعه روابط تجاری و اقتصادی تهران – اسلام آبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت انتقال تجربیات در مقابله با کرونا/ فشار بر مسلمانان محکوم است

ضرورت انتقال تجربیات در مقابله با کرونا/ فشار بر مسلمانان محکوم است