مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 08:052020-04-29پزشكي

ساکنان روستای «کره بند» بوشهر از نظر علائم کرونا غربالگری شدند


رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر گفت: مرحله دوم غربالگری کووید 19 به صورت تلفنی برای صد درصد جمعیت روستای کره بند انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حسن فخرایی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین اقدام وزارت بهداشت به منظور پیشگیری از انتشار و گسترش بیماری کرونا غربالگری جمعیت و شناسایی افراد علامت دار به صورت تلفنی بوده که به این منظور سامانه Salamat.

Gov.

Ir و شماره تماس 4030 توسط معاونت بهداشت وزارت بهداشت و درمان طراحی شده است.

رییس مرکز بهداشت شهرستان بوشهر تصریح کرد: در مرحله دوم این غربالگری تصمیم گرفته شد با کمک 12 تیم، مرکب از مراقبین سلامت مرکز خدمات جامع سلامت کره بند و کارشناسان ستاد مرکز بهداشت که برای آن ها نقش مراقب سلامت در سامانه سیب تعریف شده کل جمعیت روستای کره بند به طور ضربتی غربالگری تلفنی کووید19 شده و نتایج در سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) ثبت شود.

فخرایی افزود: در تکمیل اقدام فوق، این مرکز اقدام به بررسی جوانب امر با همکاری شورای اسلامی، حوزه بسیج، دهیار روستا و تعدادی از معتمدین، خیرین و افراد صاحب نظر به منظور نحوه اجرای فاصله گذاری اجتماعی نمود که به عنوان یکی از مهمترین اقدامات جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا در بین جمعیت این روستا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساکنان روستای «کره بند» بوشهر از نظر علائم کرونا غربالگری شدند

ساکنان روستای «کره بند» بوشهر از نظر علائم کرونا غربالگری شدند