مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 08:052020-04-29اجتماعي

رتبه بندی معلمان امسال اجرایی می شود


مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: اقدامات خوبی در بحث افزایش حقوق در اسفند سال 98 انجام شد و رتبه بندی معلمان در سال جاری اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمد دستورانی ظهر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان سمنان اظهار کرد: در اوایل اسفند 98 و با شیوع کرونا ویروس، افزون بر 10 میلیارد ریال برای مقابله با کرونا ویروس اعتبار در قالب سرانه بهداشت به مدارس استان سمنان پرداخت شد.

وی تصریح کرد: 6 هزار نفر از معلمان استان سمنان در دوره های آموزشی مقابله با کرونا در ماه های گذشته شرکت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان افزود: دو مرتبه در هفته های گذشته، مدارس و کلاس های درس در استان سمنان ضدعفونی شد و با اجرای طرح های آموزشی در بستر فضای مجازی و 220 محتوای درسی، برای دانش آموزان مقطع ابتدایی و نوآموزان پیش دبستانی کلاس های آموزشی فراهم شد.

دستورانی اضافه کرد: امتحانات نهایی بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از 18 خرداد تا چهارم تیر امسال انجام می شود و کنکور 99 در مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار، 99 درصد از مدیران مدارس، 71 درصد معلمان و 54 درصد دانش آموز عضو سامانه شاد هستند و در ماه های گذشته، 95 درصد کلاس ها در بستر سامانه شاد در استان سمنان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه بندی معلمان امسال اجرایی می شود

رتبه بندی معلمان امسال اجرایی می شود