مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 08:102020-04-29سياسي

حوزه تمدنی خلیج فارس گستره وسیعی دارد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: حوزه تمدن خلیج فارس گستره وسیعی از کشورهای آسیا، آفریقا، آسیای شرقی و خاور دور را شامل می شود که از دو هزارسال قبل تاکنون ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا کمالی زرکانی پیش از ظهر چهارشنبه ضمن تبریک فرا رسیدن 10 اردیبهشت روز ملی خلیج فارس به همه مردم ایران به ویژه هرمزگانی ها افزود: خلیج فارس در قلب هرمزگانی ها جا دارد.

وی افزود: خلیج فارس و تمدن متأثر از آن طی سالیان اخیر که مطالعات و پژوهش های بیشتری در خصوص آن انجام شد، شناخته تر گردید و این مشترکات باعث افزایش آگاهی مردم جهان از تأثیرات خلیج فارس بر جوامع مختلف شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان به جشنواره بین المللی فرهنگی هنری خیج فارس اشاره کرد و بیان داشت: هرمزگان به عنوان مدافع اصلی هویت خلیج فارس در جهت مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان اقدام به راه اندازی جشنواره بین المللی فرهنگی – هنری خلیج فارس کرد که 9 دوره آن با تولید محتواهای مناسب و با حضور مقامات کشوری و لشکری برگزار شد.

کمالی زرکانی اضافه کرد: امسال نیز جشنواره ها، جشن های مردمی و رویدادهای مختلفی به مناسبت روز ملی خلیج فارس در نظر گرفته شد که با توجه به پروتکل ستاد مبارزه با بیماری کرونا و ابلاغ وزارتخانه مبنی بر تعطیلی کلیه مراکز فرهنگی – هنر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه تمدنی خلیج فارس گستره وسیعی دارد

حوزه تمدنی خلیج فارس گستره وسیعی دارد