مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 08:252020-04-29سياسي

نجات درختان چنارِ کهنسال را جشن می گیریم


مشکلاتی چون مشاغل مزاحم شهری، تعدد گورستان ها، محدودیت های خدمات رسانی در برخی از محلات و نقاط شهری درخور شهر نیست و باید با برنامه ریزی تلاش کنیم تا تک تک این مشکلات را حل کنیم.

- ایسنا/اصفهان شهردار خمینی شهر گفت: مشکلاتی چون مشاغل مزاحم شهری، تعدد گورستان ها، محدودیت های خدمات رسانی در برخی از محلات و نقاط شهری درخور شهر نیست و باید با برنامه ریزی تلاش کنیم تا تک تک این مشکلات را حل کنیم.

علی اصغر حاج حیدری، امروز (چهارشنبه-10 اردیبهشت) در نشست شورای اسلامی شهر با تبریک روز شوراها، اظهار کرد: همدلی و اتحاد بین اعضای شورای شهر خمینی شهر باعث شد که اتفاقات خوبی در خمینی شهر رقم بخورد و این نهال نوپا ریشه بدواند و تبدیل به درخت خدمت شود.

وی با اشاره به حجم بالای فعالیت های عمرانی شهرداری در سطح شهر، اظهار کرد: طی چند ماه گذشته اندازه یک دوره چهار ساله شورای اسلامی شهر در خمینی شهر کار شده است.

در شهر ما همدلی که بین مردم وجود دارد مثال زدنی است چون با حضور مردم خیراندیش و همکاری آن ها در برنامه های شهرداری توانستیم به این حجم از موفقیت برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهردار خمینی شهر با تأکید به ضرورت احیای مادی ها برای آب رسانی به فضای سبز و نجات درختان، گفت: با همکاری کشاورزان، مادی گبر بعد از 36 سال احیا شد و آب به زمین های کشاورزی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات درختان چنارِ کهنسال را جشن می گیریم

نجات درختان چنارِ کهنسال را جشن می گیریم