مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 08:572020-04-29اجتماعي

300 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستانی در سامانه شاد نام نویسی کردند


حمیدرضا رخشانی روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با تبریک هفته معلم اظهارداشت: از مجموع حدود 700 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستانی تاکنون 300 هزار نفر در سامانه شاد نام نویسی کرده اند و بقیه به دلیل مشکلاتی نظیر نبود اینترنت، نبود موبایل هوشمند و تبلت در خانواده ها، ضعف بنیه مالی و کم برخوردار بودن والدین و همچنین ناآشنایی والدین و دانش آموزان با کار در محیط مجازی نتوانسته اند در این سامانه آموزشی ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه 95 درصد مدارس سیستان و بلوچستان وارد سامانه شاد شده اند افزود: این اداره کل برای تداوم آموزش تمامی دانش آموزان قبل از راه اندازی سامانه شاد با همکاری دبیران و معلمان استان اقدام به آموزش در سایر بسترهای اینترنتی و استفاده از ظرفیت 250 راهبر آموزشی در نقاط دور دست کرده است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: همکاران پرتلاش گروه های آموزشی و سرگروه های درسی مقاطع مختلف با تشکیل کارگروه های ویژه توانسته اند برنامه ای تحت عنوان خودآموز با تولید محتوای مکتوب ویژه دانش آموزانی که به اینترنت و فضای مجازی دسترسی ندارند آموزش را در این مناطق نیز استمرار بخشند.

وی ادامه داد: همچنین در راستای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به آحاد جامعه بویژه خانواده ها و دانش آموزان، بهره گیری از ظرفیت های موجود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستانی در سامانه شاد نام نویسی کردند

300 هزار دانش آموز سیستان و بلوچستانی در سامانه شاد نام نویسی کردند