مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 08:572020-04-29اقتصادي

اوقاف مازندران 12 هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان توزیع می کند


حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی روز چهارشنبه در رزمایش ضیافت همدلی که در امامزاده عباس ساری برگزار شد، افزود: این سبدهای غذایی هر کدام به ارزش حدود سه میلیون ریال میان خانواده های بدسرپرست و بی سرپرست مازندران توزیع می شود.

وی ادامه داد: هرساله و همزمان با ماه رمضان ، اوقاف برنامه افطاردهی از محل عواید موقوفات مازندران را برگزار می کرد اما امسال با توجه به فرامین رهبری کمک مومنانه رقم خورده است.

مدیرکل اوقاف مازندران اضافه کرد : 95 درصد هزینه تهیه بسته های معیشتی در رزمایش ضیافت همدلی از محل اجرای نیات واقفان در خصوص اطعام دهی در ماه رمضان و مابقی خیران تامین شده است .

وی با اشاره به اینکه این رزمایش در سه مرحله اجرا می شود ، افزود : هزینه این اقلام از عوایدموقوفات همچون موقوفه حسین تاجر تامین شده است .

فرماندار ساری نیز در این مراسم گفت : رزمایش مواسات و کمک مومنانه که براساس فرامین رهبری در کشور انجام می شود اتفاق خوبی است که مردم به کمک محرومان شتافتند.

عباسعلی رضایی افزود : اوقاف از جمله نهادهای همیشه پیشگام در این عرصه ها است و این بار نیز با ضیافت همدلی به کمک نیازمندان شتافته است .

وی ادامه داد : همچنین تولید 20 هزار عدد ماسک توسط هیات امنای مجموعه های زیرنظر اوقاف مازندران از دیگر برنامه های خوب اجرایی توسط این نها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوقاف مازندران 12 هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان توزیع می کند

اوقاف مازندران 12 هزار بسته معیشتی در میان نیازمندان توزیع می کند