مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 09:002020-04-29اقتصادي

افتتاح کارگاه تولید سنگ مصنوعی و موزاییک در اسدآباد


امروز به مناسبت روز کار و کارگر و روز شوراها کارگاه تولید سنگ مصنوعی و موزاییک شهرداری شهر اسدآباد افتتاح و راه اندازی  شد.

- ایسنا/همدان امروز به مناسبت روز کار و کارگر و روز شوراها کارگاه تولید سنگ مصنوعی و موزاییک شهرداری شهر اسدآباد افتتاح و راه اندازی  شد.

شهردار اسدآباد در این مراسم اظهار کرد: این طرح با صرف اعتباری افزون بر 150 میلیون تومان در دو خط تولید برای 50 نفر ایجاد اشتغال مستقیم کرده که از نقش مؤثری در درآمدزایی و ایجاد اشتغال پایدار شهرداری شهر برخوردار خواهد بود.

علیرضا فعله گری با بیان اینکه طرح فوق یک چهارم هزینه های شهرداری را در بحث سنگ فرش سطح شهر کاهش خواهد داد، افزود: با توجه به شعار رونق تولید سیاستگذاری شورای شهر و شهرداری بر آن بوده تا محصولات مورد نیاز برای عمران شهر و ارائه خدمات بهتر را با حداقل هزینه ها توسط خود شهرداری چون تولید جالیز، المان و نمادها، موزاییک و سنگ تولید کند.

وی تصریح کرد: در این طرح موزاییک پیاده روهای شهر اسدآباد با سرعت بیشتری انجام خواهد شد و با مشارکت مردم با راه اندازی این کارگاه 7000 تا 8000 متر از پیاده روها مجدداً موزاییک فرش می شوند ضمن اینکه این طرح از نقش مؤثری در کاهش هزینه ها، اصلاح سریع تر پیاده روها، تجهیز پارک ها و اصلاح نیمکت پارک ها برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارگاه تولید سنگ مصنوعی و موزاییک در اسدآباد

افتتاح کارگاه تولید سنگ مصنوعی و موزاییک در اسدآباد