مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 09:352020-04-29اقتصادي

پخت نان مخصوص در آذربایجان غربی ممنوع شد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: پخت نان مخصوص در نانوایی های استان تا پایان ماه مبارک رمضان ممنوع است.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: پخت نان مخصوص در نانوایی های استان تا پایان ماه مبارک رمضان ممنوع است.

غلامرضا بابایی امروز 10 اردیبهشت گفت: بنا به توصیه های بهداشتی و حجم زیاد شکایات و در خواست مردمی با تصویب ستاد تنظیم بازار استان، در خصوص ممنوعیت پخت نان مخصوص تا پایان ماه مبارک رمضان، تمام نانوایی های ملزم به رعایت قانون صنفی نانوایان و فروش با قیمت مصوب ابلاغیه اتحادیه نانوایان هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان غربی تأکید کرد: در صورت مشاهده هرگونه گرانفروشی و پخت نان مخصوص در نانوایی های استان مطابق قانون صنفی و به صورت جدی با متخلفین برخورد خواهد شد و همچنین هم وطنان عزیز می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف نانوایان و صنفی از اطریق سامانه شبانه روزی 124 ستاد خبری سازمان با ما در میان بگذارند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان، بابایی عنوان کرد: این مصوبه از طریق اتحادیه نانوایان به تمام نانوایی های استان ابلاغ خواهد شد و از زمان ابلاغ قابل اجرا می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخت نان مخصوص در آذربایجان غربی ممنوع شد

پخت نان مخصوص در آذربایجان غربی ممنوع شد