مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 09:402020-04-29ورزشي

گره خوردن پایان «هفته فرهنگی اصفهان» به روز ملی «خلیج فارس»


معاون سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: با توجه به ارتباط تاریخی میان روز ملی خلیج فارس و قلب ایران زمین یعنی اصفهان، پایان هفته فرهنگی اصفهان با این روز تاریخی گره خورد.

- علیرضا روحانی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: با توجه به شرایطی که به واسطه شیوع ویروس کرونا در کشور اتفاق افتاده بود تمرکز برنامه های هفته فرهنگی اصفهان بر حوزه مجازی قرار گرفت.

وی افزود: برای نخستین بار در کشور در آستانه نوروز به ابتکار سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان فرهنگسرای مجازی تشکیل شد و با وجود تمام سختی ها و مشکلاتی که در حوزه تولید محتوا در ایام قرنطینه و نوروز وجود داشت، توانستیم با محتواهای تولید شده به شعار در خانه بمانیم ، عمل کرده و اوقات خوش و مفیدی را برای مردم در منزل رقم بزنیم.

وی در همین ارتباط با بیان اینکه هر سال تمرکز سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در هفته فرهنگی اصفهان بر طراحی برنامه های عرصه محور بود، بیان داشت: امسال نیز برنامه های عرصه محور سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به 15 عنوان برنامه و 50 اجرا در مناطق 15 گانه شهرداری اصفهان تقلیل پیدا کرد.

تماشای برنامه های عرصه محور شهری از بالکن منازل اصفهان وی تصریح کرد: تمرکز این برنامه های عرصه محور بر محله های عمودی و مجتمع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره خوردن پایان «هفته فرهنگی اصفهان» به روز ملی «خلیج فارس»

گره خوردن پایان «هفته فرهنگی اصفهان» به روز ملی «خلیج فارس»