مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-04-29اقتصادي

بهره برداری از 3طرح در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس


مدیرعامل منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس روز چهارشنبه دراین زمینه گفت: این طرح ها شامل، اسید سولفوریک مس، گندله سازی مادکوش با توسعه کاوه و بازسازی هتل پنج ستاره منطقه ویژه با استاندارد بین المللی و سرمایه گذاری بخش خصوصی است و همچنین تولید 10میلیون تن فولاد هم وارد مرحله اجرایی می شود.

خلج طهرانی در خصوص پیگیری ها برای فعالیت نیروگاه برق در منطقه ویژه افزود: طی نشست های مختلف برای احداث نیروگاه 550 مگاواتی با همکاری شرکت انرژی صبا وابسته به بنیاد مستضعفان تفاهم شد.

وی پیش بینی کرد: احداث این نیروگاه طی مدت یک سال با وارد شدن 150مگاوات برق به شبکه در مرحله اول انجام می شود که با اجرای این طرح نیاز برق منطقه ویژه برطرف خواهد شد.

مدیرعامل منطقه ویژه صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس بیان داشت: همچنین با توجه به نیاز شرکت ها برای تحقق تولید 10میلیون تن فولاد و سرمایه گذاری دیگر صنایع طرح آب رسانی با ظرفیت 85هزار مترمکعب در روز اجرا می شود.

طهرانی اظهار کرد: پس از راه اندازی این طرح، صنایع مکلف هستند نیاز خود را از این منطقه خریداری کنند و در این صورت منطقه ویژه تامین کننده انحصاری آب در صنایع غرب بندرعباس خواهد شد.

وی ادامه داد: تکمیل زیرساخت های منطقه ویژه شامل تسطیح سایت توسعه توسط بخش خصوصی، برون سپاری و گسترش عملیات تخلیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 3طرح در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس

بهره برداری از 3طرح در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس