مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 11:052020-04-29اقتصادي

15 اکیپ بر بازار ماه رمضان کهگیلویه و بویراحمد نظارت می کنند


روح الله باقری فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان از یکم اردیبهشت ماه در این استان آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح بازرسی های مستمر بر اقلام پرمصرف و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم استان توسط ناظران دستگاه های مختلف از جمله تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، دادستانی، فرمانداری، بهداشت محیط و پلیس اماکن انجام می گیرد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این ناظران در 2 شیفت صبح و عصر در تمامی شهرستان ها وبخش های تابعه تا پایان ماه مبارک رمضان فعالیت خواهند داشت.

باقری فرد ابراز داشت: نظارت بر فروشگاه های زنجیره ای، بزرگ عرضه کننده کالاهای اساسی وهمچنین توزیع اقلام تنظیم بازاری (شکر،برنج،گوشت قرمز منجمد وگوشت مرغ منجمد) نیز به صورت مستمر در حال انجام است.

وی تاکید کرد: 15 اکیپ بازرسی ثابت و سیار استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در کم ترین زمان ممکن با متخلفان برخورد لازم در محل انجام و واحد متخلف نصب پارچه و پلمب خواهد شد.

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: تعداد 6 هزار و 482 فقره بازرسی، از واحدهای صنفی و تولیدی استان از اوایل فرودین ماه امسال انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 اکیپ بر بازار ماه رمضان کهگیلویه و بویراحمد نظارت می کنند

15 اکیپ بر بازار ماه رمضان کهگیلویه و بویراحمد نظارت می کنند