مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 11:102020-04-29اجتماعي

خسارت کرونا به بخش گردشگری قم جبران شود/ توجه به دوران پسا کرونا


با شیوع بحران کرونا در دورانی که بهترین موقعیت برای جذب زائران و گردشگران بود آسیب های جدی به گردشگری قم وارد شد و باید این موضوع از سوی مسئولان ملی پیگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهرام سرمست ظهر چهارشنبه در جلسه ای با نمایندگان خانه مسافرها و دفاتر خدمات گردشگری استان قم که در استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه استان قم وضعیت ویژه ای در مقایسه با سایر استان ها دارد، گفت: بحران کرونا در شرایطی بر کشور حادث شد که بهترین موقعیت برای جذب زائرین و مسافرین بود و به همین دلیل آسیب پذیری بخش گردشگری در قم بیشتر از استان های کشور است.

وی با اشاره به آسیب وارد شده به بخش گردشگری و خدمات در جریان بحران کرونا، افزود: مشکلات بخش گردشگری قم از مقامات و مسئولان ملی باید پیگیری شود.

کارنامه مطلوب دولت در بحران کرونا استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در زمینه مدیریت بحران کرونا در مقایسه با دیگر کشورها در شرایط بهتری قرار داریم و خوشبختانه دولت کارنامه موفقی در راستای مدیریت کرونا داشته است.

وی عنوان کرد: استان قم به لحاظ سهم بخش های اقتصادی یک استان زیارتی و خدماتی است و نزدیک به 60 درصد از اقتصاد استان در این حوزه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت کرونا به بخش گردشگری قم جبران شود/ توجه به دوران پسا کرونا

خسارت کرونا به بخش گردشگری قم جبران شود/ توجه به دوران پسا کرونا