مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 11:252020-04-29سياسي

مرخصی 2 هزار و 200 زندانی خراسان جنوبی تمدید شد


علی هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با پایان ماه مبارک رمضان زندانیانی که به مرخصی اعزام شده بودند به صورت کنترل شده و به مرور زمان وارد زندان خواهند شد چون از استان های مختلف هستند.

وی با بیان اینکه کنترل زندانیان ورودی با حساسیت بیشتر تشدید می شود اظهار داشت: تاکنون اقدامات لازم برای مراقبت از زندانیان در مقابل کرونا انجام شده است و تا ابتدای اردیبهشت موردی از بیماری در زندان ها مشاهده نشده است.

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان جنوبی تاکید کرد: اگر بررسی و کنترل لازم از زندانیان ورودی انجام نشود شرایط برای زندانیان خطرساز خواهد شد.

وی گفت: خراسان جنوبی با توجه به منطقه ای که در آن قرار گرفته است یکی از استان های برتر کشور(پنجمین استان) در کشف و ضبط مواد مخدر است.

هاشمی با بیان اینکه 30 درصد زندانیان استان غیربومی هستند اظهار داشت: تا زمانیکه زندانیان غیربومی حکم نگیرند قادر به انتقال آنها به استان خودشان نیستیم اما سعی می کنیم شرایط انتقال آنها را فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه 75 درصد زندانیان استان دارای جرایم مواد مخدر هستند ادامه داد: از ابتدای اردیبهشت کشفیات مواد مخدر در استان افزایش یافته است لذا افرادی که با حکم قضایی وارد زندان می شوند به عنوان مشکوک به کرونا به آنها نگاه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرخصی 2 هزار و 200 زندانی خراسان جنوبی تمدید شد

مرخصی 2 هزار و 200 زندانی خراسان جنوبی تمدید شد