مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 11:252020-04-29اجتماعي

خسارت کرونا به بخش گردشگری قم جبران شود توجه به دوران پسا کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، بهرام سرمست ظهر چهارشنبه در جلسه ای با نمایندگان خانه مسافرها و دفاتر خدمات گردشگری استان قم که در استانداری قم برگزار شد، با بیان اینکه استان قم وضعیت ویژه ای در مقایسه با سایر استان ها دارد، گفت: بحران کرونا در شرایطی بر کشور حادث شد که بهترین موقعیت برای جذب زائرین و مسافرین بود و به همین دلیل آسیب پذیری بخش گردشگری در قم بیشتر از استان های کشور است.

وی با اشاره به آسیب وارد شده به بخش گردشگری و خدمات در جریان بحران کرونا، افزود: مشکلات بخش گردشگری قم از مقامات و مسئولان ملی باید پیگیری شود.

کارنامه مطلوب دولت در بحران کرونا استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در زمینه مدیریت بحران کرونا در مقایسه با دیگر کشورها در شرایط بهتری قرار داریم و خوشبختانه دولت کارنامه موفقی در راستای مدیریت کرونا داشته است.

وی عنوان کرد: استان قم به لحاظ سهم بخش های اقتصادی یک استان زیارتی و خدماتی است و نزدیک به 60 درصد از اقتصاد استان در این حوزه است.

سرمست با اشاره به کشف بیماری کرونا در قم، گفت: به لحاظ وسعت شیوع بیماری در استان قم شرایط سختی داشتیم.

برنامه ریزی برای رونق گردشگری در دوران پسا کرونا وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعطیلی برخی مشاغل از جمله در بخش گردشگری مذهبی، گفت: دولت در شرایطی که مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت کرونا به بخش گردشگری قم جبران شود توجه به دوران پسا کرونا

خسارت کرونا به بخش گردشگری قم جبران شود توجه به دوران پسا کرونا