مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 11:402020-04-29پزشكي

توزیع غذای حضرتی در بیمارستان بزرگ دزفول


خادمیاران آستان قدس رضوی در دزفول باحضور در بیمارستان بزرگ دزفول درمیان بیماران و کادردرمان درگیر ویروس کرونا، غذای حضرتی توزیع کردند.

- علی اعلمی زاده مسؤول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی دزفول در گفت وگو با خبرنگار دزفول، اظهارکرد: خادمیاران آستان قدس رضوی در دزفول با حضور در بیمارستان بزرگ دزفول از پزشکان، پرستاران، خدمه و کادر درمانی درگیر با ویروس کرونا تقدیر و یک وعده غذای بیمارستانی را از بخش غذاهای حضرتی تأمین و بین کادر درمان، بیمارن بخش های مختلف و بیماران مبتلا به ویروس کرونا توزیع کردند.

اعلمی زاده با بیان این که هیچگاه خاطره رشادت های مدافعان عرصه سلامت از اذهان مردم عزیز ایران اسلامی خارج نخواهد شد، افزود: دفتر آستان قدس رضوی در دزفول از ابتدای این شرایط، پابه پای مسؤولان و در کنار مردم به مبارزه با ویروس کرونا پرداخت که ضدعفونی اماکن، تولید ماسک و ملزومات بیمارستانی، توزیع بسته های ارزاق، توزیع مواد ضدعفونی کننده و شوینده، تأمین جهیزیه نیازمندان  در سطح شهرستان بخشی از این فعالیت ها است.

وی افزود: در دومین روز از ماه مبارک رمضان نیز در جهت قدردانی از زحمات خالصانه جهادگران عرصه سلامت که بیش از دو ماه به صورت شبانه روزی و بدون هیچ چشم داشتی مشغول خدمت رسانی به مردم در بخش های تولید ماسک، گان، پاپوش،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع غذای حضرتی در بیمارستان بزرگ دزفول

توزیع غذای حضرتی در بیمارستان بزرگ دزفول