مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 11:452020-04-29سياسي

جاده های بین مزارع معمولان قبل از فصل برداشت اصلاح شود


با توجه به این که، جاده های بین مزارع در بخش معمولان در سیل فروردین ماه سال گذشته آسیب دیده و تخریب شده اند مرمت آنها قبل از آغازفصل برداشت، - ی تدبیری برخی مدیران منجر به هدر رفت تلاش چند ماهه کشاورزان پلدختر نشود   بخشدار معمولان گفت: بی تدبیری برخی مدیران عضو ستاد برداشت محصول منجر به هدر رفت تلاش ها و زحمات چند ماهه کشاورزان  شهرستان پلدختر نشود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، سید حبیب الله موسوی روز چهارشنبه در جلسه ستاد برداشت گندم شهرستان پلدختر اظهار داشت: برنامه ریزی جهاد کشاورزی شهرستان در فصل برداشت گندم برای تامین کمباین به گونه ای باشد که برداشت در بخش معمولان به خاطر شرایط آب و هوایی به تاخیر نیفتد.

وی افزود: با توجه به این که، جاده های بین مزارع در بخش معمولان در سیل فروردین ماه سال گذشته آسیب دیده و تخریب شده اند مرمت آنها قبل از آغازفصل برداشت، ضرورت دارد.

بخشدار معمولان گفت: راهداری شهرستان پلدختر قبل از آغاز فصل برداشت جاده های روستایی تخریب شده از سیل در این بخش مانند آمیران کوشکی و چولهول سفلی را جهت تردد کمباین بازسازی کند.

وی افزود: بانک کشاورزی با پرداخت به موقع بهای محصولات کشاورزی از کسر پول گندم کشاورزان به جای بدهی آنها به بانک، خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های بین مزارع معمولان قبل از فصل برداشت اصلاح شود

جاده های بین مزارع معمولان قبل از فصل برداشت اصلاح شود