مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 12:102020-04-29فرهنگي

هنرمند پیشکسوت بوشهری قصه های رمضان را روایت می کند


تولید مجوعه صوتی قصه های بومی بوشهر، یادآور آداب و رسوم گذشته این دیار است که در این راستا به تازگی قصه های رمضان به مناسبت فرارسیدن این ماه مبارک، - هنرمند پیشکسوت بوشهری "قصه های رمضان" را روایت می کند ایسنا/بوشهر هنرمند پیشکسوت استان بوشهر گفت: تولید مجوعه صوتی قصه های بومی بوشهر، یادآور آداب و رسوم گذشته این دیار است که در این راستا به تازگی "قصه های رمضان" به مناسبت فرارسیدن این ماه مبارک، توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر تولید شده است.

منصور بهرامی با بیان اینکه در حال حاضر عموم مردم زمان بیشتری را خانه به سر می برند اشاره کرد: قصه های رمضان با گویش محلی و برگرفته از خاطرات دریانوردی که در کنار پدرم و رشد در خانواده ای دریایی جمع آوری کرده ام تولید شده است.

وی ادامه داد: در گذشته اکثر مردمی که در کنار ساحل سکونت داشتند دریانورد بودند و از این طریق امرار معاش می کردند و خاطرات، آداب و رسوم و قصه های خاص خود را نیز داشتند.

نویسنده و گوینده قصه های رمضان با اشاره به فعالیت های خود افزود: طرح نگارش و خوانش قصه های بومی بوشهر را در ابتدا از طریق صدا و سیمای مرکز بوشهر شروع کرده و پس از آن نیز تعدادی از قصه ها و داستان های خود را به چاپ رساندم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمند پیشکسوت بوشهری قصه های رمضان را روایت می کند

هنرمند پیشکسوت بوشهری قصه های رمضان را روایت می کند