مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 12:102020-04-29بين الملل

عموی کیم جونگ اون، از شانس های جانشینی او


با وجود گمانه زنی ها درباره اینکه خواهر کیم جونگ اون جای برادرش را به عنوان رهبری کره شمالی می گیرد، عموی خانواده نیز به عنوان گزینه احتمالی جانشینی در نظر گرفته شده است.

- با وجود گمانه زنی ها درباره اینکه خواهر کیم جونگ اون جای برادرش را به عنوان رهبری کره شمالی می گیرد، عموی خانواده نیز به عنوان گزینه احتمالی جانشینی در نظر گرفته شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه نیویورک پست، کیم پیونگ ایل، عموی 65 ساله کیم جونگ اون و آخرین بازمانده شناخته شده کیم ایل سونگ، موسس کره شمالی است.

کیم پیونگ ایل در دهه 1970 از سوی برادر ناتنی خود یعنی کیم جونگ ایل کنار گذاشته شد و پس از بازگشت به کشور در بازداشت خانگی است؛ پدر کیم جونگ اون از 1994 قدرت را در کره شمالی به دست گرفت و تا 2011 در راس بود.

عموی رهبری کره شمالی دیپلماتی است که 40 سال از عمر خود را در مجارستان، بلغارستان، فنلاند، لهستان و جمهوری چک گذرانده و سال گذشته میلادی به کشور بازگشت.

برخی از ناظران کره شمالی فکر می کنند که شاید او جای کیم یو جونگ، خواهر کیم جونگ اون را در به دست گرفتن قدرت بگیرد و علت آن هم جامعه مردسالار در کره شمالی است که اجازه به قدرت رسیدن یک زن را به عنوان زمامدار نمی دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عموی کیم جونگ اون، از شانس های جانشینی او

عموی کیم جونگ اون، از شانس های جانشینی او