مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 12:502020-04-29سياسي

مشارکت یک میلیارد ریالی مردم بخش بهمن در نخستین مرحله رزمایش مواسات


امام جمعه بخش بهمن از مشارکت مردم این بخش در رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مؤمنانه به ارزش یک میلیارد ریال در قالب 700 بسته غذایی خبر داد.

- حجت الاسلام رضا علیزاده در گفتگو با خبرنگار فارس از ابرکوه، اظهار کرد: در پی عمل به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از نیازمندان و محرومان در ماه مبارک رمضان و همچنین افراد آسیب دیده به واسطه شیوع کرونا، خیرین و نیکوکاران بخش بهمن وارد صحنه این اقدام عملی شدند.

امام جمعه بخش بهمن تصریح کرد: خیرین بخش بهمن در رزمایش مواسات، همدلی و کمک های مؤمنانه با رمز لبیک یا خامنه ای که با مساعدت دفتر امام جمعه، کمیته امداد امام خمینی (ره)، مراکز نیکوکاری و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار شد، مشارکت کردند.

علیزاده خاطرنشان کرد: در اولین مرحله از این رزمایش که در محل آستان مقدس امامزادگان سید احمد و سید محمود (ع) شهر مهردشت برگزار شد، بیش از 700 بسته غذایی به ارزش یک میلیارد ریال در بین نیازمندان بخش بهمن توزیع شد.

وی با تأکید بر اینکه دومین مرحله رزمایش نیز در نیمه ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، از مردم، خیرین، مراکز نیکوکاری و هیئت های مذهبی درخواست کرد تا بار دیگر حضوری پرشور و چشمگیر در رزمایش مواسات و همدلی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت یک میلیارد ریالی مردم بخش بهمن در نخستین مرحله رزمایش مواسات

مشارکت یک میلیارد ریالی مردم بخش بهمن در نخستین مرحله رزمایش مواسات