مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 13:452020-04-29اقتصادي

فرماندار: 2 برابر سهمیه اشتغال ملایر باید محقق شود


قدرت الله ولدی روز چهارشنبه در جلسه اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ملایر اظهار داشت: سال گذشته تعهد اشتغال این شهرستان و طبق سند راهبردی توسعه، سه هزار و 233 نفر بود که با تلاش دستگاه های اجرایی پنج هزار و 351 مورد اشتغال در ملایر ایجاد شد.

وی افزود: این شهرستان 66 درصد بیشتر از تعهد خود در ایجاد اشتغال عمل کرد و امسال بنا داریم با توجه به نام گذاری سال جهش تولید، این رقم را به 2 برابر برسانیم.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه آمار اشتغال این شهرستان واقعی، در سامانه اشتغال ثبت و قابل رصد و پیگیری است تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی به ویژه راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شبکه بهداشت و درمان موظف هستند طبق پروانه ساخت، آمار واقعی اشتغال خود را در حوزه ساخت و سازها ارایه دهند.

ولدی ادامه داد: شبکه بهداشت و درمان ملایر سال گذشته بیش از 25 هزار مترمربع ساخت و ساز انجام داد که 476 اشتغال در این حوزه ایجاد شده است که باید ثبت و ضبط شود.

وی گفت: سال گذشته سهیمه اشتغال این شهرستان در بخش مسکن 606 نفر بود که 929 مورد اشتغال ایجاد شده است.

معاون استاندار همدان سهمیه اشتغال امسال ملایر در بخش مسکن را 604 مورد عنوان کرد و افزود: نیمه دوم سال گذشته نیز با اجرای طرح راهبردی 200 طرح اقتصادی در 200 روستا ، یک هزار و سه اشتغال ایجاد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار: 2 برابر سهمیه اشتغال ملایر باید محقق شود

فرماندار: 2 برابر سهمیه اشتغال ملایر باید محقق شود