مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 13:452020-04-29اقتصادي

هدفگذاری 600 میلیون دلار صادرات غیر نفتی در سال «جهش تولید»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، ارسلان زارع عصر چهارشنبه در جلسه شورای گفتگو و توسعه صادرات غیرنفتی، در سالن غدیر استانداری گیلان با اشاره به اینکه رشد تولیدات موتور محرکه تمامی بخش های اقتصادی، اظهار کرد: تحقق شعار جهش تولید در سایه تقویت حوزه صادرات غیر نفتی است.

وی با بیان اینکه یکی از برنامه های ما همانند سال گذشته هدف گذاری در حوزه صادرات کالاهای غیر نفتی است، افزود: در سال گذشته 500 میلیون دلار هدف گذاری برای صادرات کالاهای غیر نفتی در استان انجام شده که خوشبختانه با تلاش های صورت گرفته این میزان 580 میلیون دلار رسید.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه هدفگذاری برای امسال 600 میلیون دلار صادرات غیر نفتی است، گفت: دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند تا تمامی موانع صادرات برداشته شود.

وی با بیان اینکه اگر به این موضوع که تحقق شعار جهش تولید در سایه تقویت صادرات غیر نفتی است باید موانع موجود در مسیر صادرات برداشته شود، تصریح کرد: باید با هم افزایی هر چه بیشتر صدور کالا به ویژه تولیدات استان همواره شود.

زارع با اشاره به وجود مازاد تولید در حوزه محصولات کشاورزی استان گیلان، افزود: بسیاری از کشورهای شرق آسیا که وارد کننده مواد خام هستند با ایجاد ارزش افزوده و افزایش درآمد سرانه در کسب درآمدهای صادراتی عملکرد موفقی داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدفگذاری 600 میلیون دلار صادرات غیر نفتی در سال «جهش تولید»

هدفگذاری 600 میلیون دلار صادرات غیر نفتی در سال «جهش تولید»