مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 14:252020-04-29اقتصادي

افزایش 74 درصدی درآمدهای وصولی گمرکات گیلان/ بیشترین صادرات از گمرک آستارا


ناظر گمرکات گیلان با اشاره به افزایش 74 درصدی درآمدهای وصولی گمرکات استان در سال گذشته، گفت: بیشترین صادرات از گمرک آستارا انجام شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالقاسم یوسفی نژاد عصر چهارشنبه در جلسه شورای گفتگو و توسعه صادرات غیر نفتی گیلان در سالن غدیر استانداری، اظهار کرد: در سال گذشته مجموع صادرات از گمرکات استان گیلان 957 هزار و 774 تن به ارزش بیش از 518 میلیون دلار بوده است.

وی با اشاره به اینکه این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تر خود از نظر وزنی با کاهش 4 درصدی و از نظر ارزش دلاری با رشد 12 درصدی همراه بوده است، افزود: محصولات نباتی بیشترین محصولات صادر شده است.

ناظر گمرکات گیلان با بیان اینکه بیشترین صادرات گیلان نیز از گمرک آستارا انجام شده است، گفت: محصولات نباتی بیشترین محصولات صادر شده بودند که از نظر وزنی و ارزش دلاری نیز به ترتیب با رشد 27 و 172 درصدی همراه بوده است.

وی با اشاره به اینکه روسیه یکی از مقاصد صادرات محصولات از گمرکات گیلان است، تصریح کرد: بعد از این کشور، کشورهای آذربایجان، گرجستان و عراق و افغانستان قرار دارند.

یوسفی نژاد ادامه داد: بر اساس گزارشات، گمرکات گیلان در میان 108 گمرک کشور از نظر ارزش دلاری در جایگاه 22 و از نظر ارزش وزنی میزان صادرات در جایگاه 27 قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 74 درصدی درآمدهای وصولی گمرکات گیلان/ بیشترین صادرات از گمرک آستارا

افزایش 74 درصدی درآمدهای وصولی گمرکات گیلان/ بیشترین صادرات از گمرک آستارا