مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 14:402020-04-29سياسي

امضای تفاهم نامه همکاری در زمینه حمایت قضایی از فرهنگیان


در آستانه هفته بزرگداشت مقام معلم، آیین انعقاد و مبادله تفاهم نامه همکاری در زمینه حمایت قضایی از فرهنگیان با مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار و به امضای طرفین رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در آستانه فرارسیدن هفته بزرگداشت مقام معلم و باهدف حمایت قضایی از فرهنگیان، با حضور نمایندگانی از قوه قضاییه، تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش با مرکز وکلای، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در ساختمان شهید رجایی، به امضای سعید اوحدی معاون حقوقی و امور مجلس به نمایندگی از وزارت آموزش و پرورش و علی بهادری جهرمی، رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه رسید.

بر این اساس؛ در این تفاهم نامه که به مدت دو سال منعقد شده است، اطلاع رسانی شایسته به فرهنگیان، معرفی فرهنگیان متقاضی خدمات، همکاری برای افزایش سطح سواد و آگاهی های حقوقی فرهنگیان، بهره مندی از خدمات مشاوره ای حقوقی و ارشاد قضایی و.

از تعهدات آموزش و پرورش در این تفاهم نامه است.

همچنین؛ آموزش های تخصصی در سراسر کشور در صورت نیاز، معرفی وکیل و کارشناسان حقوقی به آموزش و پرورش، پیگیری هرگونه اختلاف و اعتراض آموزش و پرورش با کارشناسان حقوقی، در نظر گرفتن دادیار انتظامی ویژه به منظور رسیدگی سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری در زمینه حمایت قضایی از فرهنگیان

امضای تفاهم نامه همکاری در زمینه حمایت قضایی از فرهنگیان