مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 15:052020-04-29اقتصادي

واکاوی مشکلات جامعه کارگری فارس در دوران کرونا


در این نشست که چهارشنبه در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استان فارس، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیرکل تامین اجتماعی استان، مدیرکل فنی و حرفه ای استان و جمعی دیگر از مسوولان استان نیز حضور داشتند.

لزوم توجه به کارگران ساختمانی و فصلی رییس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان فارس در این نشست، ضمن قدردانی از کمک های معیشتی دولت به مردم، گفت: کارگران ساختمانی و کارگران فصلی نیاز به حمایت بیشتری دارند چرا که این 2 قشر از هنگام شیوع ویروس کرونا تا کنون بسیار متضرر شده اند.

مهرزاد مویدی همچنین از اقدامات صورت گرفته برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان تقدیر و بیان کرد: فارس تنها استانی است که کرونا کمترین ضربه را به قشر کارگری آن وارد کرده است زیرا فقط سه نفر از کارگران این استان به این ویروس مبتلا شدند.

وی افزود: کارفرمایان به خوبی شرایط حضور کارگران در محل کار را فراهم کردند و پروتکل های بهداشتی به خوبی در کارخانه ها و کارگاه ها رعایت شد.

او همچنین از استاندار فارس درخواست کرد به موضوع استفاده از مدیران بومی در این استان اهمیت داده شود.

منابع استانی به حمایت کارگران بیاید رییس مجمع نمایندگان کارگران استان فارس نیز در این نشست از استاندار فارس خواست از منابع اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکاوی مشکلات جامعه کارگری فارس در دوران کرونا

واکاوی مشکلات جامعه کارگری فارس در دوران کرونا