مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 15:052020-04-29اقتصادي

صنعت و کشاورزی قرچک از شیوع ویروس کرونا 55 میلیارد تومان خسارت دید


حشمت الله عسگری روز چهارشنبه در جریان بازدید از واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی قرچک در جمع خبرنگاران گفت: با شیوع ویروس کرونا، برخی از واحدهای صنعتی و تولیدی در مناطق مختلف استان تهران با خساراتی مواجه شدند که سهم شهرستان قرچک از این خسارات، 55 میلیارد تومان است که 2 میلیارد تومان آن مربوط به حوزه کشاورزی است.

وی افزود: استانداری تهران تلاش دارد تا ضمن شناسایی واحدهای خسارت دیده از شیوع ویروس کرونا، با استفاده از طرح ها و برنامه های ارائه شده از سوی دولت، بخشی از خسارات واحدها را جبران و با اجرای طرح هایی همچون تقسیط مالیات و هزینه های آب، برق و گاز، از تولید کنندگان حمایت کند.

وی اظهار کرد: ستاد تسهیل و موانع تولید استان تهران با همراهی بانک های عامل، به یاری کسانی که در چارچوب برنامه منسجم، قصد و نیت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تولید دارند آمده و مشکلات آنان را به منظور کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه و افزایش میزان تولید، برطرف کند.

عسگری افزود: هم اکنون سند توسعه شهرستان قرچک و پروژه های عملیاتی مورد نیاز دست یابی به این توسعه آماده است که بر اساس آن، قرار است تا 41 طرح صنعتی و کشاورزی با اولویت صیانت از تولید و منابع موجود، در قرچک اجرایی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنعت و کشاورزی قرچک از شیوع ویروس کرونا 55 میلیارد تومان خسارت دید

صنعت و کشاورزی قرچک از شیوع ویروس کرونا 55 میلیارد تومان خسارت دید