مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 15:102020-04-29سياسي

تعیین تکلیف لایحه درآمد پایدار شهرداری ها پس از 37 سال


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: بررسی لایحه درآمد پایدار شهرداری ها بعد از 37 سال هفته آینده در مجلس به اتمام می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی جمالی نژاد عصر چهارشنبه با حضور در همایش گرامیداشت روز شوراها در اراک، اظهار کرد: سال گذشته بحران های بسیاری را پشت سر نهادیم به طوری که 25 استان کشور به طور همزمان حادثه سیل را تجربه کردند.

وی ادامه داد: ما می توانیم این بحران ها و تهدیدات را به ویژه پس از کرونا به فرصت تبدیل کنیم و شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند در این حوزه نقش آفرین باشند.

جمالی نژاد گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان خاکریز مطالبات مردم محسوب می شوند0 و در شهرها و روستاها با تکیه بر رضایتمندی بالا و کاهش مطالبات مردم می توانند برای ایجاد وفاق، همدلی و انسجام در این حوزه تلاش کنند.

وی عنوان کرد: با ایجاد وفاق، همدلی و انسجام در شهرها و روستاها سرمایه اجتماعی افزایش و سپس ارتقای امنیت اجتماعی را شاهد خواهیم بود و امنیت ملی بالا می رود و اقتدار کشور تضمین می شود.

نقش روستاها به عنوان نهادهای غیر دولتی و یک حلقه واصل بین حاکمیت و مردم بسیار تأثیر گذار است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور اظهار کرد: کشور ایران دارای رتبه 13 جهان در تولید غلات، رتبه دوم جهان از لحاظ م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف لایحه درآمد پایدار شهرداری ها پس از 37 سال

تعیین تکلیف لایحه درآمد پایدار شهرداری ها پس از 37 سال