مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 15:352020-04-29سياسي

تعیین تکلیف لایحه درآمد پایدار شهرداری ها پس از 37 سال


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مهدی جمالی نژاد عصر چهارشنبه با حضور در همایش گرامیداشت روز شوراها در اراک، اظهار کرد: سال گذشته بحران های بسیاری را پشت سر نهادیم به طوری که 25 استان کشور به طور همزمان حادثه سیل را تجربه کردند.

وی ادامه داد: ما می توانیم این بحران ها و تهدیدات را به ویژه پس از کرونا به فرصت تبدیل کنیم و شوراهای اسلامی شهر و روستا می توانند در این حوزه نقش آفرین باشند.

جمالی نژاد گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا به عنوان خاکریز مطالبات مردم محسوب می شوند0 و در شهرها و روستاها با تکیه بر رضایتمندی بالا و کاهش مطالبات مردم می توانند برای ایجاد وفاق، همدلی و انسجام در این حوزه تلاش کنند.

وی عنوان کرد: با ایجاد وفاق، همدلی و انسجام در شهرها و روستاها سرمایه اجتماعی افزایش و سپس ارتقای امنیت اجتماعی را شاهد خواهیم بود و امنیت ملی بالا می رود و اقتدار کشور تضمین می شود.

نقش روستاها به عنوان نهادهای غیر دولتی و یک حلقه واصل بین حاکمیت و مردم بسیار تأثیر گذار است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور اظهار کرد: کشور ایران دارای رتبه 13 جهان در تولید غلات، رتبه دوم جهان از لحاظ میزان ذخایر گاز طبیعی، رتبه سوم جهان در تولید گاز طبیعی، رتبه سوم جهان در تولید نفت، رتبه 8 جهان در تولید آهن، رتبه 12 در تولید مس و… است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف لایحه درآمد پایدار شهرداری ها پس از 37 سال

تعیین تکلیف لایحه درآمد پایدار شهرداری ها پس از 37 سال