مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 16:552020-04-29سياسي

برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری اوقاف و امور خیریه در سال جاری


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، با اشاره به برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری اوقاف و امور خیریه، گفت: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.

- ایسنا/کردستان مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، با اشاره به برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری اوقاف و امور خیریه، گفت: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت www.

my.

oqhaf.

ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

حجت الاسلام محمد کاروند امروز(10 اردیبهشت) در نشستی با خبرنگاران که در فضای مجازی برگزار شد اظهار کرد: مسابقات قرآن کریم در چهار مرحله شهرستانی، استانی، کشوری و بین المللی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه ثبت نام این دوره از رقابت های قرآنی همزمان با ماه مبارک رمضان در سطح استان برگزار می شود، بیان کرد: رشته های این دوره از رقابت های قرآنی شامل حفظ پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء، حفظ کل، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، اذان، دعاخوانی، همخوانی، هم سرایی قرآن و تفسیر عمومی قرآن کریم است.

حجت الاسلام کاروند در ادامه با اشاره به اینکه تمامی افراد 18 سال سن به بالا می توانند در این دوره از مسابقات قرآن شرکت کنند، ذکر کرد: دانش آموزان بالای 18 سال و طلاب حوزه های علمیه، دانشجویان، کارکنان دستگاه های دولتی و غیردولتی می توانند در این مسابقات شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری اوقاف و امور خیریه در سال جاری

برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری اوقاف و امور خیریه در سال جاری