مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 17:052020-04-29سياسي

اهتمام ویژه دستگاه ها در تحقق شعار «جهش تولید» در شهرستان فومن


تمام دستگاه های اجرایی شهرستان فومن باید در تحقق شعار «جهش تولید» با بهره گیری از ظرفیت های این شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند.

- فومن- فرماندار فومن تأکید کرد: تمام دستگاه های اجرایی شهرستان فومن باید در تحقق شعار جهش تولید با بهره گیری از ظرفیت های این شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا محسنی چهارشنبه در جلسه شورای اداری فومن در سالن آیت الله بهجت فرمانداری این شهرستان با اشاره به وضعیت مطلوب مدیریت کرونا در فومن، اظهار کرد: به همت خیران فومنی در این ایام بیش از یک میلیارد تومان کمک بین محرومان و نیازمندان و اقشار کم درآمد آسیب دیده توزیع شده است.

وی در ادامه به موضوع افزایش قیمت نان در شهرستان فومن اشاره و تأکید کرد: تا اطلاع ثانوی هیچ گونه افزایش قیمت نانی نخواهیم داشت.

فرماندار فومن با اشاره به 9 اردیبهشت روز شوراها، افزود: یکی از اقدامات و اولویت های اعضای شورای اسلامی شهرستان فومن این بوده که در سال جهش تولید از تمام ظرفیت ها برای بالا بردن میزان تولید در شهرستان استفاده کنند.

وی با بیان اینکه در این مسیر توجه به بخش کشاورزی مهم ترین اولویت است، تصریح کرد: افزایش ظرفیت تولید نوغان و پیله ابریشم از جمله سیاست های ابلاغی دولت است که با توجه به ظرفیت شهرستان فومن باید از آن استفاده کنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهتمام ویژه دستگاه ها در تحقق شعار «جهش تولید» در شهرستان فومن

اهتمام ویژه دستگاه ها در تحقق شعار «جهش تولید» در شهرستان فومن