مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اردیبهشت 1399 ساعت 19:252020-04-29اقتصادي

ضرورت ساماندهی کمک های اهدایی به آسیب دیدگان از کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عبدالرحیم رحیمی روز چهارشنبه در کارگروه اجتماعی و مشارکت های مردمی مقابله با کرونا در محل فرمانداری بروجرد اظهار داشت: تعداد افراد آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان آمار قابل توجهی است که حمایت و کمک به آنها نیازمند مدیریت درست ارگان های دولتی و غیر دولتی است.

وی افزود: با شناسایی درست افراد آسیب دیده و اعلام نوع بسته های حمایتی هر کدام از ارگان ها، از تکرار برخی امور جلوگیری می شود و از این طریق در حق هیچ کس اجحافی انجام نمی شود.

هیچ یک از زندانیان بروجرد به کرونا مبتلا نشده اند محمد کاکاوند رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد نیز در این جلسه ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا در بروجرد تمامی ارگان های شهرستان در کنار شبکه بهداشت و درمان فعالیت کردند که اگر تلاش همه مدیران نبود نمی توانستیم تا این مرحله پیش برویم.

وی تاکید کرد: از اول فروردین ماه سال جاری تا کنون 1600 نمونه تست گیری در بروجرد به ثبت رسیده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان بروجرد بیان داشت: خوشبختانه از زندانیان بروجرد فردی به این بیماری مبتلا نشده و قرار است مجدد از زندان بروجرد بازدید کنیم.

کاکاوند گفت: شهروندان باید در رعایت بهداشت فردی کوشا باشند و دستکش های یکبار مصرف را در مدت زمان کوتاهی تعویض کنند و مرتب دست ها را شستشو دهند تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت ساماندهی کمک های اهدایی به آسیب دیدگان از کرونا

ضرورت ساماندهی کمک های اهدایی به آسیب دیدگان از کرونا