مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اردیبهشت 1399 ساعت 03:302020-04-30سياسي

700 واحد متخلف در بحث طرح فاصله گذاری اجتماعی پلمب شد


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان گفت: از زمان آغاز طرح فاصله گذاری اجتماعی تا کنون 700 واحد صنفی که اصول بهداشتی را رعایت نکردند، - پلمب شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ امیرهوشنگ حیدریان شامگاه چهارشنبه در دیدار با نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: نیروی انتظامی در کنار سایر دستگاه های اجرایی، از آغاز روزهای شیوع ویروس کرونا در سطح کشور با احساس مسئولیت و تلاشی مضاعف، تمامی مأموریت های محوله را برای مهار این ویروس به خوبی به انجام رسانده و همواره تنها در پی ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایتمندی آنان بوده است.

وی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را یکی از ماموریت های نیروی انتظامی در کاهش و قطع زنجیره کرونا عنوان کرد و افزود: پلیس استان کردستان با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود، طرح فاصله گذاری اجتماعی را با محوریت محدودیت تردد خودروها، نظارت بر واحد های صنفی و غیره در دستور کار قرارداد داد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان ادامه داد: انجام این مهم خود بیانگر تلاش وافر حافظان نظم و امنیت جامعه، برای مقابله با بیماری کرونا و ارتقاء روز افزون سلامت همگانی شهروندان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 واحد متخلف در بحث طرح فاصله گذاری اجتماعی پلمب شد

700 واحد متخلف در بحث طرح فاصله گذاری اجتماعی پلمب شد